Στο παράδειγμα παρακάτω (κάντε κλικ πάνω στη φωτο) βλέπουμε δεξιά μία φωτογραφία με τεχνικό φωτισμό που δεν είναι αντιληπτή η παρέμβαση του φωτογράφου. Αριστερά βλέπουμε τις ”εκτροπές που δημιουργεί το φυσικό φως.

Δείτε περισσότερα παραδείγματα στην ενότητα  BEFORE/AFTER.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΓΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΧΑΝΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ

About Us

 Αρχιτεκτονική φωτογραφία.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάνουν το συγκεκριμένο είδος φωτογραφίας ένα από τα πιο ιδιαίτερα αλλά και απαιτητικά.

 Ο φωτογράφος καλείτε να αποτυπώσει στις εικόνες του αυτό που αρχικά σχεδίασε ο αρχιτέκτονας και στη συνέχεια υλοποίησε ο interior designer ή ο διακοσμητής.

 Ο φωτογράφος, με τη σειρά του οφείλει  να αποδώσει τη δική του οπτική για το χώρο. Πρέπει να σεβαστεί το χαρακτήρα και την αισθητική του κτηρίου.Εδώ ξεκινάει η πρόκληση !

Μέσα από αμέτρητες επιλογές πρέπει να βρει τα πιο αντιπροσωπευτικά κάδρα ,που θα δώσουν όλη την απαραίτητη πληροφορία για τη περιγραφή του χωρού. Παράλληλα θα πρέπει να αναδεικνύουν την αισθητική του χώρου.

Στη συνέχεια, μέσα από αμέτρητες επιλογές πάλι, πρέπει να βρει τον φωτισμό που θα ”ντύσει” τα κάδρα του. Ο φωτισμός είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι σε όλη την διαδικασία. Ο φωτισμός μπορεί να αυξήσει την αισθητική αξία της εικόνας ,αν χρησημοποιηθεί περίτεχνα, ή και να υποβαθμίσει αισθητικά το χώρο αν χρησημοποιηθεί άτσαλα.

κάντε κλικ πάνω στη φωτογραφία για να τη δείτε σε μεγαλύτερη ανάλυση και έγχρωμη

Η Backlight Photography έχει εξασφαλίσει,μετά από χρόνια εκπαίδευσης, να μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε φωτιστική συνθήκη αντιμετωπίζει στον χώρο φωτογράφισης και να παρέχει εγγυημένα αποτελέσματα ανεξαρτήτως καιρικών φαινομένων.Σταθερή ποιότητα σε ΟΛΕΣ τις φωτογραφίες,όχι σε 2-3 μόνο…

Η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνουμε σαν φωτογράφοι είναι ”Για πιο λόγο θα βγάλουμε τις φωτογραφίες”

Στην αρχιτεκτονική φωτογραφία συγκεκριμένα έχει μεγάλη σημασία για ποιον φωτογραφίζουμε. Για παράδειγμα έχει διαφορετικές απαιτήσεις  ο ιδιοκτήτης ενός ξενοδοχείου στη παλιά πόλη των Χανίων και διαφορετικές απαιτήσεις έχει ο ιδιοκτήτης μίας βίλας λίγο έξω από τα Χανιά.

Αν ο πελάτης μας δεν είναι ο ιδιοκτήτης του χώρου και είναι ο αρχιτέκτονας ή ο interior designer που χρειάζεται τις εικόνες  για να καλύψει τις δικές του διαφημιστικές ανάγκες,τα πράγματα αλλάζουν κατά πολύ.

SINOPSIS

Φυσικός φωτισμός ή τεχνικός ?

Στις περισσότερες περιπτώσεις τεχνικός. Πολύ σπάνια θα είναι ιδανικές οι φωτιστικές συνθήκες για τη φωτογράφιση ενός χώρου. Ακόμα και αν είναι σε πολύ καλό επίπεδο, το φυσικό φως δημιουργεί ”εκτροπές” στην εικόνα. Αυτές οι ”εκτροπές” είτε ελαχιστοποιούνται κατά ένα μέρος στην επεξεργασία, είτε δεν επιδέχονται βελτίωσης καθόλου.Σε αυτό το σημείο θα μπορούσε να πει κάποιος το εξής: Το φυσικό φως δίνει και τη ρεαλιστικότητα στην εικόνα ενώ αντίθετα το τεχνικό φως δεν μπορεί να δώσει ρεαλιστικότητα . Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παίρνουμε εικόνες που φαίνονται ”πειραγμένες”. Η σύντομη απάντηση σε αυτό είναι η εξής : Όχι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. ΑΝ ο φωτογράφος μας μπορεί να διαχειριστεί τον φωτισμό με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να μήν είναι αντιληπτή η παρέμβαση του.